2008-02-25

Japanskt mobiltelefonsmycke

Wesslan:
Ahhh… TITTA VAD JAG FÅTT AV VISSLAN!
Det är ett japanskt mobiltelefonsmycke. Kan du se vem det är?


Visslan:
Visst kan jag det, det är Daigoro.

Wesslan:
Det var inte du som skulle svara, det var ju den som läser bloggen.

Visslan:
Ehe.. ojdå.
Det är gjort som ett samarbete mellan animekaraktärer och Rose O’Neill Kewpie. Dom är så söta!
Du kan se många fler på denna hemsidan.
Kewsion

Jag valde Daigoro från ”Ensamma vargen (Kozure Ookami)” till Wesslan.


Wesslan:
Jag gillar att det finns så många roliga mobilsmycken i Japan, alltid finns det något som passar just dig i smaken. Fast vissa tjejer skiftar inte mellan olika utan hänger bara på fler och fler och fler. Till slut ser man nästan inte mobilen för alla saker som hänger i den, det är ju inte så snyggt.

Visslan:
Varför gör inte du det också?

Wesslan:
Jag tror INTE det.

Inga kommentarer: